În acest articol, vom detalia pașii necesari pentru a restaura un site web sau a recupera date din backup-urile JetBackup, disponibile în cPanel. JetBackup 5 este un plugin puternic, care permite backup-uri și restaurări pentru fișiere, baze de date și e-mailuri.
Pași rapizi pentru restaurarea fișierelor cu JetBackup 5
-
Conectați-vă la cPanel.
Accesați panoul de administrare cPanel cu datele dvs. de autentificare. -
Accesați JetBackup 5.
-
Derulați până la secțiunea "Files" și faceți clic pe iconița JetBackup 5.
-
Selectați fișierele pentru restaurare.
În JetBackup 5, faceți clic pe fila "Home Directory" pentru a accesa lista de backup-uri disponibile. -
Alegeți backup-ul dorit.
Odată ce faceți clic pe "Home Directory", veți vedea o listă de copii de rezervă. Selectați cea dorită. -
Selectați fișierele sau directoarele.
Faceți clic pe "Change File Selection" pentru a selecta fișierele sau folderele specifice pe care doriți să le restaurați. -
Alegeți fișierele sau directoarele.
După ce faceți clic pe acest buton, va apărea o fereastră modală cu o listă de dosare și fișiere din contul de gazduire.
Menționăm că toate site-urile sunt plasate în mapa public_html:
- Fișierele domeniului principal se află în mapa public_html.
- Fișierele celorlalte domenii (site-uri) sunt în foldere separate în interiorul mapei public_html.
- Faceți scroll prin lista până când găsiți fișierul sau folderele pe care doriți să le restaurați.
- Pentru a restaura un site separat, selectați folderul corespunzător.
- Pentru a restaura site-ul principal, selectați toate fișierele din public_html, cu excepția folderelor altor site-uri.
- Pentru a restaura un fișier, bifați caseta de selectare din stânga fișierului, în partea dreaptă jos și faceți clic pe "Select Files".
- Confirmați restaurarea.
După ce ați selectat fișierele, faceți clic pe "Restore Selected Items" și confirmați restaurarea. Sarcina va fi adăugată în coada de așteptare.
Statusul cozii “Pending” înseamnă că serverul așteaptă să fie procesată sarcina de restaurare.
Statusul cozii “In Progress” înseamnă că trebuie să așteptați și să evitați orice acțiuni în interiorul contului cPanel până când restaurarea este finalizată.
Statusul cozii “Completed” înseamnă că restaurarea a fost realizată cu succes. Dacă primiți statusul cozii “Failed”, puteți încerca o altă dată sau puteți contacta echipa noastră de Suport.